Subject: Re: Kutsetegevuse statistiline aruanne
From: "Katrin Selbak" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: "Rina Sillandi",Pilvekiri OÜ <[email-masked]>,Inglise-eesti vandetõlk Katrin Selbak <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 08:59:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vandetõlgi tõlked 2023 inglise-eesti keelesuunal 9 tk, ärakirja õigsuse 
kinnitamine 1 tk.

Lugupidamisega

Katrin Selbak
inglise keele - eesti keele vandetõlk
telefon 56242050

Pilvekiri OÜ
pilvekiri.wordpress.com <http://pilvekiri.wordpress.com/>

Kontakt Rina Sillandi (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >) kirjutas kuupäeval T, 23. jaanuar 2024 kell 11:40:

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10 
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile 
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning 
ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.